Online reserveringen voor horeca

Vanaf 1 juni om 12:00 uur mag jouw tuincafé of restaurant weer open, maar het is wel verplicht om bezoekers vooraf te laten reserveren. Dit kan je natuurlijk in de winkel, bijvoorbeeld bij binnenkomst, verzorgen. Met de ticketing module van Garden Connect kan je jouw klanten ook al eenvoudig thuis online laten reserveren.

Ze kiezen de datum en tijd en ontvangen een digitaal ticket. Zo zorg je ervoor dat klanten langs kunnen komen op het moment dat jij plaats hebt. Eventueel kun je ze een (aan)betaling laten doen om zeker te zijn dat ze langskomen.

Automatische e-mails

Jouw klanten ontvangen een professioneel ticket per e-mail. Ook krijgen ze een dag van tevoren een herinnering en kun je ze een dag na hun bezoek vragen of alles goed is verlopen. Deze automatische e-mails helpen jou en de klant om er een leuk bezoek van te maken!

Ook geschikt voor VIP-avonden & andere activiteiten

Je kunt de ticketing-module ook gebruiken voor VIP-avonden en andere activiteiten. Wil je je kerstshow openen? Of heb je een speciale koopavond? Dan kun je bezoekers online een ticket laten reserveren. Je kunt onbeperkt events aanmaken en per tijdsblok het maximale aantal bezoekers instellen.

Aan de slag!

Wil je hiermee aan de slag gaan? Neem dan contact op met Garden Connect, zij helpen je graag. 

Delen
woensdag, 20 mei 2020
Delen