Als je al een account hebt, log dan hier in.
Als je een account wilt aanmaken, klik dan hier.
Lid worden
088 97 30 608
Retail & Innovatie
Tuinbranche Nederland heeft een aantal stellingen over (chemische) bestrijdingsmiddelen mee laten lopen met het standaard GfK Consumentenonderzoek.
Meer lezen
In Nederland hebben we via het Tuinbranche Nederland/GfK Consumentenonderzoek en de wekelijkse retailmonitor gedegen marktcijfers. Van de buitenlandse tuinmarkt zijn zulke cijfers niet of nauwelijks bekend.
Tuinbranche Nederland doet al ruim 20 jaar onderzoek naar de tuinbeleving van tuinbezitters. Wie is die tuinbezitter? Hoe ziet hun tuin eruit? Wat is hun ideale tuin?
ShoppingTomorrow en GfK hebben gezamenlijk de toekomst van winkelen volgens de consument onderzocht. De ontwikkelingen op het gebied van online winkelen, de aankoopreis en persoonlijke e-commerce komen aan bod.
Het consumentengedrag verandert de laatste jaren in rap tempo. De invloed van online oriëntatie en ook online aankopen neemt daarbij in sneltreinvaart toe. Door Covid