Bijpraatmoment Corona en lobby

Het Coronavirus en de lockdown brengen veel vragen en onzekerheden met zich mee. Via de nieuwsbrieven houden we jullie zoveel mogelijk op de hoogte, maar we vinden het ook waardevol jullie weer eens ‘echt’ bij te praten. Daarom organiseren we op donderdag 4 februari en vrijdag 5 februari om 11.00 uur een bijpraatmoment via Teams. Udo Delfgou, onze man in Den Haag, neemt jullie dan kort mee in het lobbyproces, de verwachtingen die we hebben, we staan stil bij de steunmaatregelen en bij wat wél mag. Uiteraard is er ook gelegenheid tot het stellen van vragen.

Let op! We hanteren een maximum van 20 deelnemers per groep.

Datum en tijd: donderdag 4 februari om 11:00 uur
Locatie: online
Aanmelden: stuur een mail naar manon.deruijter@tuinbranche.nl